Ce trebuie să știți, dacă aveți de depus dosare de încadrare în grad de handicap la DGASPC Arad

Sursă imagine: Arhivă (Imagine cu scop ilustrativ)

Social

Scris de Arad Obiectiv

Având în vedere prelungirea stării de alertă pe teritoriul României, precum și stabilirea măsurilor ce se aplică pe durata acesteia pentru prevenirea și combaterea pandemiei de COVID-19, Direcția Generală de Asistență Socială și Protecția Copilului Arad anunță:

În conformitate cu Hotărârea Comitetului Județean pentru Situații de Urgență Arad nr.207 din 01.11.2021 beneficiarii sunt informați că pentru evitarea deplasării acestora la sediul secundar din municipiul Arad, situat pe strada Iustin Marșieu, nr. 22, preluarea dosarelor de încadrare în grad de handicap pentru adulți și copii se va face prin serviciile locale de asistență socială din localitățile de domiciliu, adică la primăriile din fiecare comună sau oraș. Dosarele astfel preluate vor fi aduse la DGASPC Arad de asistentul social în baza unei programări prealabile pentru ca acesta să fie direcționat spre serviciile de specialitate.

Dosarele cu documentele, în original, pot fi transmise și direct de beneficiari, prin Poșta Română, cu confirmare de primire.

Pentru obținerea drepturilor și facilităților cuvenite beneficiarii pot transmite documentele online la adresa prestatii.sociale@dgaspc-arad.ro sau prin poștă, cu confirmare de primire.

De asemenea, în această perioadă toate certificatele de încadrare în grad de handicap emise de DGASPC Arad se vor transmite de instituție prin poștă, cu confirmare de primire din partea beneficiarului.

Informații suplimentare despre depunerea documentelor se pot obține și la adresele de e-mail dedicate:

sau la telefoanele:

0257- 280757 – Serviciul Evaluare Complexă a Persoanelor Adulte cu Handicap

0257- 252275 – Serviciul Evaluare Complexă a Copilului

DGASPC Arad face precizarea că în conformitate cu prevederile art.4, alin.5 din Legea 55/2020 privind unele măsuri pentru prevenirea și combaterea efectelor pandemiei de COVID-19 valabilitatea documentelor eliberate de institiuțiile și autoritățile publice, în acest caz certificatele de încadrare în grad de handicap, se menține pe toată perioada stării de alertă, precum și pentru o perioadă de 90 de zile de la încetarea acestei stări.

Accesul persoanelor în cele două sedii ale DGASPC Arad, cu excepția angajaților, este permis:

Conducerea DGASPC Arad recomandă tuturor persoanelor să evite, pe cât posibil, prezența fizică la sediile instituţiei și să folosească mijloacele de comunicare la distanță, telefon, e-mail sau serviciile poștale.

În cazuri excepționale, DGASPC Arad, fiind o instituție dedicată misiunii de asistență socială, relaţia cu publicul pentru persoanele care nu fac dovada vaccinării, testării sau vindecării cu SARS-COV-2 acestea vor trece prin triajul epidemiologic după care li se vor oferi serviciile/informațiile solicitate, astfel:

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Distribuie articolul!

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.