joi, 24 aprilie, 2025

Suporter umilit pe banii lui. Cum își tratează conducerea UTA-ei abonații

Distribuie articolul

Clubul UTA a anunțat astăzi reluarea campaniei de vânzare a abonamentelor pentru sezonul 2024-2025, care a început sâmbătă. Este vorba despre abonamente noi, cele ale abonaților vechi fiind reînnoite acum câteva săptămâni. Din păcate, pe cât de amabilă este conducerea Bătrânei Doamne în a invita arădenii (și nu numai) să își facă abonamente, pe atât de neserioasă în raport cu aceștia se dovedește după ce se află cu sacii în căruță, adică cu banii în cont. Acest lucru l-a experimentat pe pielea lui Alexandru Mihai Seculici, un suporter și abonat cu ștate vechi de serviciu, inclusiv pe vechiul stadion. Dar iată pățania acestui suporter.

Cum spuneam, Alexandru Seculici, deși este bănățean din Ciacova este utist și unul pătimaș, nelipsind de la meciurile UTA-ei încă din adolescență. UTA este boală de familie în cazul său, lucru dovedit de faptul că în familia Seculici există nu mai puțin de 6 abonamente la meciurile UTA-ei! Unul dintre acestea este al lui Alexandru, care are abonament la Tribuna II, asta deși de ani buni nu mai locuiește în țară, fiind stabilit în Germania. În cazul lui, ca și al altora, miile de kilometri distanță nu pot omorî prima dragoste.

În această vară, suporterul nostru a dorit să își facă un abonament suplimentar la peluză, cucerit fiind de atmosfera de acolo, pe care de altfel a mai experimentat-o și în tinerețe. Zis și făcut, a accesat platforma online pe care se vindeau abonamentele, a selectat locul dorit, a plătit și de asemenea a bifat și opțiunea de a-i fi livrat abonamentul acasă, adică la Ciacova, pentru ca atunci când reușește să vină în țară pentru un meci al UTA-ei să nu caute acul în carul cu fân pe la Arena „Francisc Neuman“. Intenția era de a veni chiar la partida cu Rapid, doar că asta ar fi însemnat să ajungă în țară în ziua meciului, motiv pentru care și-ar fi dorit să găsească abonamentul acasă, pentru a nu mai pierde și din puținul timp avut, pe la stadion. Toate bune și frumoase doar că zilele treceau și nicio veste despre abonamentul plătit și care trebuia să fie livrat la domiciliu. Suporterul nostru a sunat la unicul număr de telefon afișat la datele de contact ale clubului dar nu i-a răspuns nimeni. A apelat apoi la rețelele de socializare dar cum pe Facebook era blocat deoarece îndrăznise să critice atitudinea conducerii în relația cu LPF și televiziunile care transmit partidele UTA-ei, a apelat la contul de Instagram al clubului; n-a primit răspuns nici acolo (decât în ziua meciului!) dar, din fericire, a găsit în Inbox-ul personal un mail primit de la club prin care era invitat să își reînnoiască abonamentul de la Tribuna II. Și-a încercat norocul acolo și a crezut că a rezolvat problema; doar că ea abia începea după cum veți putea vedea din dialogul de mai jos:

Cel care i-a răspuns a fost tocmai managerul general al UTA-ei, Attila Brosovszki, care i-a confirmat că abonamentul se află la club și urmează să îi fie livrat acasă doar că avea nevoie de adresă, asta deși abonatul completase deja toate datele necesare:

Buna ziua,
Abonamentul dvs este la stadion.
Doriti sa-l trimitem prin curier?
Avem nevoie de o adresa
Multumim,
Cu stima,
Attila Brosovszki
General Manager

Bună ziua,
Da, asta doresc. Am plătit o taxă extra pt serviciul acesta.
Adresa mea este: strada (…) Ciacova, jud. Timiș.
Mulțumesc.

Doar că în loc de abonament, Alexandru Seculici s-a trezit cu un nou email, în care același domn Brosovszki îi comunica faptul că s-a petrecut o eroare iar portalul care comercializează biletele a oferit opțiunea de a opta pentru un serviciu pe care clubul nu-l asigură, anume expedierea abonamentelor la domiciliu. Atât; fără nici măcar o scuză de complezență:

Buna ziua,
In urma discutiei avute cu cei de la Iabilet.ro, vi se vor returna banii care au fost platiti pt acest serviciu de curierat, care a fost eroarea dansilor.
Cardul se poate ridica de la stadion.
Pentru orice alte nelamuriri, va stam la dispozitie
Cu stima,
Attila Brosovszki
General Manager

Deranjat evident de răspunsul laconic primit (probabil că și dacă cei din club ar fi apelat la serviciile unui robot dotat cu Inteligență Artificială, formularea ar fi fost mai… umană), Seculici a replicat printr-un mail al cărui text de bun simț echivalează cu o bătaie a obrazului:

Bună ziua,
Deși numai bună nu mai poate să fie. Vă mulțumesc pentru răspuns.
Am posibilitatea să îl ridic în ziua meciului?
Nici nu știu dacă are rost, dar totuși o să spun ce am pe suflet. E incredibilă lipsa de respect pentru abonați și amatorismul clubului. Vi se pare normal ca eu sa încerc sa dau de cineva din club, telefonic, prin email. Am încercat inclusiv cu cei de la iabilet sa iau legătura telefonic și nimic. Dacă nu scriam emailul acela ce se întâmplă? Așteptam ca prostul până sâmbătă să vină și nimic. Nu credeți că era normal ca cineva fie din cadrul clubului, fie de la iabilet sa ia legătura cu mine sa mi se comunice eroarea și sa căutăm împreună o soluție bună pentru toată lumea? Nu credeți că dacă îmi era la îndemână sa îl fac la club, nu veneam? Ba mai mult, am scris de 2 ori pe instagramul clubului întrebând care este situația cu cei care au ales varianta trimiterii prin curier și nu m-a băgat nimeni în seamă.
Și că tot am pomenit de social media, abonat de atâția ani (în momentul de față dețin un abonament la tribuna a doua prelungit și acesta despre care discutăm) sunt blocat pe pagina de Facebook a clubului pentru că mi-am permis sa ridic problema programarilor din sezonul trecut care au fost extrem de multe vineri sau luni, pe un ton civilizat de altfel. E normal acest comportament la adresa abonatilor?
Sunt foarte dezamăgit și este foarte urât, domnule Brosovszki cum vă comportați voi cei din club cu oamenii care iubesc clubul și fac sacrificii pentru a fi alături de jucători și pt a ajuta echipa cu orice bănuț.
Cu speranța că veți corecta pe viitor toate aceste probleme, o zi bună.
Alexandru Mihai Seculici

V-ați aștepta ca măcar în urma acestui mail, abonatul clubului să primească un răspuns care măcar să mimeze regretul pentru neplăcerea creată. Ei bine, priviți și judecați singuri, calitatea răspunsului:

Buna ziua,
Da, se poate si sambata de la casa de bilete din zona peluzei sud.
Cu stima,
Attila Brosovszki
Sent from my iPhone

În urma acestui dialog (cu managerul general al clubului, da?), Alexandru Seculici a renunțat să mai facă efortul de a veni în țară doar pentru acest meci, efort care ar fi implicat să călătorească în noaptea de vineri spre sâmbătă la Arad și să se întoarcă duminică. Ne-a declarat cu amărăciune în suflet că s-a simțit umilit dar că va veni alături de echipa de suflet în septembrie, când va avea câteva zile de concediu. Între timp abonamentul său rămâne la stadion unde, poate va putea fi ridicat de vreun membru al familiei (asta dacă i se va permite) iar dacă nu… sperăm ca aunci când titularul său va ajunge la Arad, să nu i se spună că s-a rătăcit pe undeva.

Din punctul nostru de vedere, trei ni se par lucrurile grav imputabile domnului Brosovszki, în calitate de manager general și iată, responsabil de gestionarea abonamentelor:

1) Serviciul de trimitere prin poștă sau curierat a abonamentelor la domiciliul abonaților care nu locuiesc în municipiul Arad, nu ar fi trebuit să fie o „greșeală“ ci o practică de la sine înțeleasă. E lipsă de respect să pui oamenii să facă niște drumuri în plus, sau să vină la meci cu X ore înainte de meci pentru a-și ridica abonamentul, un abonament pentru care aceștia au plătit, și nu puțin. Mai ales că acest lucru ar putea fi făcut fără nicio cheltuială din partea clubului, deoarece suporterii ar accepta să plătească și cheltuielile de transpor. Spre exemplu cum ar fi fost dacă abonatul în cauză, ajungând înaintea partidei, nu ar fi avut acces la casa de bilete de la Peluza Sud, unde l-a trimis domnul Brosovszki, știut fiind că acolo se află sectorul oaspeților, unde forțele de ordine iau de obicei măsuri speciale la intrarea care este chiar lângă respectiva casă de bilete (de unde de fapt își și procură biletele galeria oaspeților)

2) Chiar dacă a fost o greșeală care aparținea portalului iabilet.ro, dacă domnul Brosovszki n-a sesizat inițial acea greșeală și a apucat să îi confirme abonatului că îi va fi livrat abonamentul acasă, acest lucru trebuia să se întâmple. Este penibil ca pentru o sumă insignifiantă pentru bugetul clubului sau al celui personal al managerului general, să pui clubul în situația dezonorantă de a-și lua cuvântul înapoi în fața unui abonat care n-avea nicio vină pentru deficiențele de comunicare dintre club și portalul care îi vinde abonamente, sau pentru faptul că domnul Brosovszki nu stăpânește cum trebuie oferta clubului.

3) În sfârșit, dacă tot nu a putut și nu a vrut să-i rezolve problema respectivului abonat, domnul manager general trebuia să aibă măcar minimum de respect pentru acest suporter, încât să îi prezinte scuzele pentru situația creată. Vorbim totuși de un om care de ani de zile aduce bani în club și nu scoate, iar faptul că este dublu abonat deja trebuia să îl facă demn de un respect și mai mare. Suntem convinși că dacă acest lucru s-ar fi întâmplat, această poveste nici măcar nu ar fi ajuns la noi.

Această întâmplare este încă una dintre foarte multele dovezi că la clubul UTA nu există respect pentru suporteri și pentru abonați, care sunt priviți nu ca niște parteneri ai clubului (care, subliniem încă odată, aduc și nu scot bani din club) ci exclusiv ca pe o sursă de bani și care pot fi tratați cu aroganță deoarece, dragostea lor pentru echipă îi va face să treacă peste orice umilințe. Și probabil că așa și este doar că nu așa se comportă un club care se pretinde profesionist în anul 2024. Iar tradiția și pedigree-ul UTA-ei este chiar o circumstanță agravantă pentru un asemenea comportament.

Și, ca să punem în final bomboana pe coliva miserupismului și penibilului din club, iată că nici după descoperirea acestei „greșeli“ opțiunea de a primi abonamentul acasă prin curier rapid, nu a fost înlăturată de pe portalul iabilet.ro. Oare cei de acolo au fost înștiințați că UTA nu oferă abonaților acest serviciu? Cert este că noii abonați ai UTA-ei, care locuiesc în afara Aradului, ar putea la rândul lor să aibă surprize similare.

Distribuie articolul

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Din aceeași categorie

Noutăți