Am cunoscut vreo doi olteni care vorbeau la o turație imposibil de atins de un ardelean neaoș.
Probabil ăștia doi, Tițu și Oana, s-au întâlnit și au deschis o firmă de fabricat aparate de taxat pentru taximetre, altfel nu îmi explic cine poate crea o mașinărie care să taxeze aproape 40.000 lei/20 minute.
Am luat bonul de pe un grup de taxi, nu știu cum și-a plătit clientul cursa, dar e limpede că nu e un tarif pentru „săraki”.
Până la urma urmei, dacă dorești un serviciu atât de rapid, 40.000 km/h, fă bine și nu strâmba din nas, scoate banul!
Dacă taximetristul e prins de un radar?
Dacă și ăla e radar oltenesc și Doamne ferește(!) mai pune de la el ceva peste viteza asta?
Dacă e Ovi Flavius cu radarul?
Nici nu pot să-mi imaginez câtă bătaie ți-ar da, asta pe lângă amendă.
Partea faină e să plătești impozit după așa o cursă, căci degeaba îi explici conțopistului de la Anaf:
– Șefu’, dar Loganul meu pe GPL nu prinde 40.000 km/h! Oricât i-aș da în gură, chiar și trecută pe benzină de la ******* (spațiu publicitar pentru benzinării – accept și plata în bere ) tot nu prinde mai mult de 25.000 km/h!
– Ei lasă, că Știm NOI! Parcă nu vă vedem cum circulați ca „nebuni” (da, conțopistul e membru de partid) și faceți depășirile alea prin trafic.
Deci dacă urcați în taxi, feriți-vă de aparatele Made in Oltenia.
Asta dacă nu vă scot banii din casă.