La ultima partidă din sezonul regulat, cea de pe teren propriu cu Dinamo, indicațiile de pe marginea terenului le va da Sorin Rădoi; asta pentru că în meciul de ieri de la Buzău, Mircea Rednic a primit al patrulea cartonaș galben din acest sezon și va fi suspendat o etapă. Era minutul 63 al meciului când Harrison a interceptat o pasă greșită a lui De Noojer și a sprintat spre careul advers, fiind faultat de Cestor înainte de a intra în suprafața de pedeapsă. Centralul ieșean Gabriel Mihuleac, aflat de debutul în Superliga, a dictat fault și cartonaș galben. Banca UTA-ei a cerut roșu, considerând că fundașul gazdelor faultase un jucător aflat în poziție iminentă de gol, însă realitatea e că Harrison se afla într-un unghi prea închis pentru ca acea fază să fie interpretată ca atare și, în plus de asta, celălalt stoper al Gloriei, Puerto, se afla în mijlocul careului și putea interveni și el în desfășurarea fazei. Protestele venite de pe banca tehnică a oaspeților l-au determinat însă pe Mihuleac să-i acorde cartonașul galben lui Mircea Rednic, probabil la indicația arbitrului de rezervă Cristian Moldoveanu din Sfântu Gheorghe. Referitor la acest incident, antrenorul UTA-ei a declarat:
„Preocuparea lui a fost să îi dea galben lui Rednic, la un moment dat. Țipa într-una, dar nu știu dacă a făcut-o intenționat. Eram toți ieșiți de pe banca de rezervă. Putea să ne dea la toți. Poate un fel o să fie mai bine că nu o să fiu pe bancă cu Dinamo.“
N-a fost singura fază în care un jucător al gazdelor putea vedea cartonașul roșu. În prima repriză, în minutul 38, Tavares a avut o intervenție foarte dură, cu talpa pe glezna lui Danciu. Arbitrul a considerat însă probabil că fiind vorba de o intervenție la nivelul solului, fără urmări grave pentru jucătorul UTA-ei, nu se impune eliminarea. Cum decizia era una care ținea strict de interpretarea ei de către conducătorul brigăzii, nici arbitrul VAR, bucureșteanul Marcel Bîrsan, nu a intervenit. De altfel nici jucătorii UTA-ei nu au protestat pe teren imediat după fază, dar la finalul partidei, în studioul Digi Sport, fostul arbitru Marius Avram a fost de părere că Mihuleac a greșit și că trebuia să acorde cartonaș roșu și, de asemenea, că arbitrul VAR avea acoperire regulamentară pentru a interveni.
Dar și Gloria Buzău a contestat la final arbitrajul, însă la fel ca Mircea Rednic, antrenorul secund al gazdelor, Carmelo Bărbulescu, cel care i-a ținut locul suspendatului Eugen Neagoe, a fost destul de reținut în criticile sale, ținând cont probabil de statutul de debutant al centralului:
„Ar trebui să antrenăm și brigada de arbitri care au dat un minut în plus. Astăzi nu văd motivul pentru care au făcut-o, am observat că suntem judecați cu o altă măsură. Am avut și noi un penalty în minutul 86, dacă nu mă înșel, înainte de gol, a lovit mingea cu mâna. Acum fiecare interpretează că are mâna mai scurtă, mai lungă, mai aproape, dar a fost o lovitură în mână. Cred eu că trebuia să acorde un penalty.”
Într-adevăr, la faza din minutul 86, Tsouka are brațul stâng ridicat iar mingea îi cade pe acesta, după care ricoșează în corner. Iarăși vorbim însă de o fază care rămâne la interpretarea arbitrului și Mihuleac a considerat că fundașul UTA-ei avea brațul într-o poziție firească în dinamica mișcării corpului și nu este culpabil de neglijență. Oricum din cornerul rezultat gazdele au reușit să marcheze, ceea ce înseamnă că respectiva fază nu a influențat cu nimic rezultatul final.
În schimb o influență majoră în deznodământul partidei a avut decizia centralului de a prelungi partida cu încă un minut peste cele 4 adiționale acordate inițial. Într-adevăr, în prelungiri Gloria a efectuat o schimbare, ceea ce a făcut ca automat să se mai adauge 30 de secunde peste perioada inițială, restul de 30 de secunde din minutul fatidic fiind adăugate de arbitru probabil din cauza unor auturi pe care jucătorii Gloriei le-au executat cu întârziere plus a cartonașului galben încasat de Ferreira, care a necesitat și el câteva secunde pierdute până ce arbitrul și-a notat avertismentul. Cert este că faultul în careu făcut de Dobrosavlevici asupra lui Conte s-a petrecut cu două secunde înaintea expirării celui de-al cincilea minut de prelungire și, e clar că dacă fundașul gazdelor nu rata acea degajare, jocul se încheia cu 1-0 pentru buzoieni.