Primăria Municipiului Arad caută personal medical pentru centrele de vaccinare

Sursă imagine: Arhivă (Imagine cu scop ilustrativ)

Știri Arad

Scris de Arad Obiectiv

Primăria Municipiului Arad invită personalul medical să-şi exprime disponibilitatea de a face parte din echipele care se vor constitui la nivelul fiecărui centru de vaccinare, organizat în conformitate cu prevederile Strategiei de vaccinare împotriva COVID-19 în România, aprobată prin Hotărârea Guvernului României nr. 1031/2020, cu modificările și completările ulterioare.

Personalul care îşi desfăşoară activitatea în centrele de vaccinare împotriva COVID-19 este reprezentat de medici specialiști, medici și asistenţi medicali, care îşi exercită profesia în condiţiile legii.

Pentru plata activităţilor de vaccinare desfăşurate de către personalul medico-sanitar se va încheia un contract de prestări servicii cu personalul medico-sanitar şi registratorii medicali care îşi manifestă disponibilitatea de a lucra în centrele de vaccinare împotriva COVID-19, organizate de către Primăria Municipiului Arad.

Dosarele de înscriere vor conţine următoarele acte:

a) cerere pentru intrare în relaţie contractuală cu autoritatea locală pentru realizarea activităţii de vaccinare împotriva COVID-19;

b) documente care atestă înscrierea în una dintre categoriile de personal necesar desfăşurării activităţii de vaccinare – medic specialist/medic/asistent medical.

Documentele necesare înscrierii sunt:

– Curriculum vitae, modelul comun european;

– Copia și originalul actului de identitate

– Copia și originalul diplomei de studii;

– Adeverinţă care atestă starea de sănătate corespunzătoare, eliberată cu cel mult 6 luni anterior înscrierii de către medicul de familie al persoanei înscrise;

– Dovada înregistrării fiscale CIF;

– Copia și originalul Certificatului de confirmare în gradul profesional de medic specialist;

– Copia și originalul Certificatului de membru eliberat de Colegiul Medicilor (pentru medici);

– Copia și originalul Certificatului de membru eliberat de OAMGMAMR (pentru asistenții medicali);

– Cazierul judiciar eliberat de Inspectoratul de Poliţie Judeţean;

– Certificatul de integritate comportamentală eliberat de Inspectoratul de Poliţie Judeţean.

Personalul medical selectat are obligația de a prezenta avizul de exercitare a profesiei la data semnării contractului.

Personalul care desfăşoară activitate medicală la un furnizor care are încheiat un contract de furnizare de servicii medicale cu o casă de asigurări de sănătate poate desfăşura activitate în cadrul unui centru de vaccinare împotriva COVID-19, numai în afara programului de activitate stabilit şi prevăzut în cadrul contractului încheiat cu casa de asigurări de sănătate.

Coordonatele de contact pentru primirea dosarelor:

– adresa depunere dosare: Arad, Bd. Revoluției nr.75, cam.8 – Serviciul Resurse Umane;

– telefon: 0257/281850, interior 462;

– adresa de e-mail: pma@primariaarad.ro;

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Distribuie articolul!

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.