Echipa „Parandărătului”, Meszar și Apostu, tocmai au lansat „UTA Fan” – o nouă metodă de sifonat banii de pe spatele suporterilor

Sport

Scris de Andrei Fuliaș

De parcă sifonările din ultimii ani n-au fost suficiente, de parcă suporterii n-au fost luați de fraieri suficient, de parcă parandărăturile n-au fost destule și de parcă nu și-au umplut buzunarele pe spatele clubului UTA, cuplul Alexandru Meszar – Bogdan Apostu, această echipă a „parandărătului”, a găsit o nouă metodă prin care să mai sifoneze niște bănuți de pe spatele fanilor.

Lansată în urmă cu câteva ore, dar anunțată încă de ieri, aplicația „UTA Fan” este nimic altceva decât un nou tun pe care se pregătesc să-l dea acești indivizi.

„Acum este și mai usor sa fii aproape de echipa UTA Arad!
Am lansat aplicația UTA FAN!
O rețea de socializare dedicată suporterilor UTA Arad + un adevărat mall online cu peste 100.000 de produse. La fiecare comandă plasată, platforma cedează 50% din comisionul de vânzare către bugetul echipei!
Descarcă aplicația UTA FAN și alătură-te comunității suporterilor și echipei UTA!”, se arată în postarea de pe pagina oficială a clubului.

Praf în ochi! Aplicația este o mare țeapă, care nu are nimic în comun cu clubul UTA, cu suporterii săi sau cu socializarea dintre fani. În primul rând pentru că partea de „social” sau „rețea socială” nu funcționează. De fapt, suntem absolut siguri că cei care au lansat aplicația nici nu erau curioși să funcționeze. Și, de altfel, de ce ar fi nevoie de o nouă „rețea socială” controlată de Meszar și Apostu pentru ca fanii să poată socializa între ei, din moment ce socializarea dintre fani există și funcționează foarte bine pe grupurile de Facebook și WhatsApp. Dar, stați, că ne-am prins. Pe Facebook și WhatsApp, acești indivizi nu pot controla reacțiile. Vă mai amintiți probabil cum la un moment dat au blocat comentariile de pe pagina de Facebook a clubului UTA, fiindcă nu exista nici măcar un singur comentariu care să-i susțină, la un moment dat în proporție de 100% comentariile fanilor fiind negative. Ei bine, printr-o aplicație controlată de ei, își pot face de cap.

 

Dar, cum spuneam, deocamdată aceștia ne-au dat o nouă dovadă de „profesionalism”, lansând o aplicație parțial nefuncțională. Totuși, partea care îi interesează pe ei, funcționează. Ne referim aici, desigur, la secțiunea „Marketplace” sau, pe românește, „piața”. De fapt, o secțiune în care puteți cumpăra absolut orice tâmpenie, la fel ca și de pe alte aplicații/site-uri gen eMAG, doar că acolo nu vă dă nimeni prosteala că vor merge banii către UTA.

Și, deși este o aplicație care poartă numele clubului UTA și deși este anunțată oficial chiar de club, aplicația nu are nimic în comun cu clubul. Are însă cu cei care în ultimii ani cu sau prin care au fost sifonați banii din club, pe diferite parandărături zise și comisioane. Știți deja că ne referim la Alexandru Meszar și Bogdan Apostu. Cum sigla clubului nu e a lor, ci a „Suporter Club UTA”, aceștia n-aveau voie să o folosească pentru o astfel de aplicație, lucru pe care de altfel nici nu l-au făcut. Păi și atunci ce treabă are aplicația, în afară de nume, cu clubul? Chipurile, aceștia ne spun nouă că în conturile clubului vor merge 50% din comisionul de vânzare a produselor de pe acel „marketplace”. În primul rând, nu știe absolut nimeni cât e acel comision de vânzare, dar suntem convinși că e infirm.

Și, fiindcă nu ne-am născut ieri, așa că nu putem fi luați de fraieri, așa cum se așteaptă ei, vă spunem și care este legătura cu Bogdan Apostu, partenerul de parandărăt al lui Meszar. Ei bine, firma care deține aplicația respectivă se numește „UTA SOCIAL MARKETPLACE SRL”, are sediul în București, iar acționarii firmei sunt Bogdan Apostu (10%) și Football Social Marketplaces Holding Ltd (90%), o firmuliță din Londra, ale cărei date financiare ar trebui să ne dea de gândit și al cărei director este un anume Marius-Jan Tudor (cetățean român, evident).

Așadar, cine pe cine mai prostește cu această aplicație, cu această „ghidușie”? Este incredibil cum acești indivizi, dincolo de faptul că nu vor să lase din mâini „jucăria” care le-a umplut buzunarele, descoperă sau „inovează” noi metode prin care să mai ciupească ceva. Dar suntem convinși că fanii arădeni nu sunt fraieri și că nu suntem singurii care s-au prins de această combinație.

Lasă un răspuns

Distribuie articolul!

Acest site folosește cookies. Prin navigarea pe acest site, vã exprimați acordul asupra folosirii lor. Am actualizat politicile în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 privind protecția persoanelor fizice în ceea ce privește prelucrarea datelor cu caracter personal și privind libera circulație a acestor date. Detalii.